Ain Najwa's tutorial blog. Feel free to take anything. Do not re-tuto~

+ Follow Tutorials Freebies Resources Refresher


Segmen : Raya Datang Lagi?
Saturday 18 August 2012
Hai semua. Ops, assalamualaikum lagi manis kan? mwhehehe :B Actually, saya nak buat post pendek aje ni. Esok kan raya? Haa, semua dah bersedia ke nak raya esok? Hahaha. Oh, begini, baru kejap tadi saya on blog then masa nak tengok message orang melalui cbox, ada someone ni dia tak letak URL dia so tak boleh nak relink lah. Begini, SAYA MAHU JOIN SEGMEN INI. Ehem ehem, saya dah nak mula tulis 'entri' ni. Semoga berjaya!
Aidilfitri bakal menjelang tiba. Ramadan kian menghilang. Selamat Hari Raya Aidilfitri saya ucapkan kepada semua umat Islam yang bakal meraikan hari raya Aidilfitri bermula esok , Ahad bersamaan 19 Ogos 2012. Disini saya ingin memohon 1002 kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki sekiranya saya tersalah cakap, tersilap kata, tersasul langkah, terkasar bicara, termakan hati, ter ter ter lah. Sorry maa for ol my wrongdoings, my faults, my wrongs, my mistakes etc etc (•˛•) Semoga raya tahun ni akan mencipta kenangan indah dalam hidup anda semua. Oh, mesti korang dah sampai kat kampung halaman kan? Heh alhamdulillah, selamat perjalanan korang. Kepada sesiapa yang masih berada di perantauan, atau yang bakal pulang ke gagang esok lusa, take care, and hopefully, your journey will safe. Take safety precautions okay? **ewah ewah kecek mat salleh kito** Jangan main mercun bawang, sila main mercun stadium, tak pun mercun bola. HAHAHA mercun gasing tak aci eh, langsung tak advanture. Yang masih kecik lagi tu, semoga dapat banyak duit raya and yang dah besar panjang plus dah bekerja tu, jangan berangan nak dapat duit raya. HAHA. Salam Aidilfitri , Salam Lebaran khas dari saya yang berada di perantauan. Heh :B That's all from me, kalau rajin mari lah beraya di rumah saya raya ke 4 nanti. Bye~
 Haa, amacam okay tak? Haha, kalau tak dapat pun takpe, lagipun saja yang join. Apa kata kamu semua join segmen ni? Tak rugi pun. Untung lagi. Heh :B
630455977_large
 Ha? Untunglah malam raya dapat gif 1D free. Credit : x
NEWER
PAST