Ain Najwa's tutorial blog. Feel free to take anything. Do not re-tuto~

+ Follow Tutorials Freebies Resources Refresher


Segmen : K-Blopper Card by Suju Elfarahin
Monday 3 December 2012
Hello, fuuuhhhh. *gaya letih* hari ini, memang saya blogwalking secara besar-besaran lah. Habis semua segmen *yang menarik minat* saya tapau bawa balik rumah sertai. Manalah tahu bertuah dapat hadiah gojes dia orang ke? Tapi, segmen ini lain sikit. Saya pun tak faham sebenarnya, tapi nampak je ayat 'K-POP' , mata ni terus jadi terang benderang macam lampu suluh. Hihi, so saya join segmen Cik Farahin ini. 

Syarat-syaratnya saya dah patuhi termasuklah layan Super Junior- Sexy Free and Single MV itu. (Cik Farahin, saya jugak merupakan antara penyumbang trafik terbanyak kpd MV tu tau)
Hihi, saya peminat SuJu jugakk ^^ Genglah kita? HAHA

Okay, this is my details :
NAMA   : Princess Unforeseen (nama maya je ni)
DOB     :10/09/1996
Jantina :Perempuan.
Agama  : Islam.
Fandom: Bana (B1A4)
URL      : http://princessunforeseen.blogspot.com/
Jenis    : Kpopper card.
Tema    : light purple.
Image   : Picture Gongchan kat bawah ini ye :D

Saya dah buatkannya jadi bulat (:
#Saya mintak maaf, saya tidak boleh letak follower widget sebab codes dia jadi mess. Mianhe :C
NEWER
PAST